Medlemskap – Russian Blue Rasekattklubb

Vi ønsker alle med interesse for rasen, uavhengig forbunds- og klubbtilhørighet, velkommen som medlem.

Deltagelse på klubbens Facebook gruppe er gratis, men dersom du ønsker å støtte klubbens arbeid kan du gjøre det ved å bli medlem.

Som medlem i klubben har du stemmerett på generalforsamlinger iht. vedtektene. Er du oppdretter eller har en avlshann, kan du ligge synlig på siden vår og avertere kull.

Bilde av to katter av rasen Russisk blå/Russian blue. Den ene av kattene kryper ut en kurv mens den andre katten ser på.
Russisk blå er en oppvakt rase som elsker å undersøke nye gjenstander.

Bli medlem

Medlemskap for ett år koster 150NOK og kan betales til konto 1506.85.22983. Skriv navnet ditt på betalingen og send en mail til styret der du oppgir navn, adresse og e-mail adressen din.

For overføringer fra utlandet kan du sende betalingen til:

Russian Blue Rasekattklubb
Orreleiken 9
1388 Borgen, Norway
BIC:     DNBANOKKXXX
IBAN:   NO5215068522983

På klubbens hovedside og i menyvalget finner du informasjon om rasen og klubben.